Stūres reikas restaurācija

Stūres mehānisms ir svarīgs automašīnas mezgls, kas saistīts ar auto vadāmību, tātad arī ar auto drošību uz ceļa.

Remontējot mehānisms tie tiek pilnībā izjaukts, lai novērtētu vārpstas, blīvslēgu un blīvgredzenu stāvokli. Pēc remontdarbu paveikšanas stūres mehānisms tiek pārbaudīts uz stenda. Stūres mehānismam tiek nomainīta stūres pastiprinātāja eļļa kā arī veikta atgaisošana.

Stūres iekārtas visbiežāk sastopamie defekti:

  • Stūres mehānisma kustīgo daļu korozija – tieši tur, kur atrodas blīvējums, kas neļauj iztecēt hidrauliskajam šķidrumam.

 

  • Nolietošanās stūres mehānisma korpusā – ar tādu defektu stūres mehānisms var nekorekti strādāt uz vienu pusi vai nestrādāt nemaz.

 

  • Zobstieņa zobu nodilums – tādā gadījumā parādās stūres brīvgaita un mašīnai pārvietojoties rodas sitienveidīgi klaudzieni. Kā parasti maksimālais nodilums rodas no taisnā riteņu stāvokļa.

 

  • Nodilums hidrauliskā sūkņa reduktora vārsta korpusā – šajā gadījumā hidrauliskais sūknis var strādāt ar pārtraukumiem vai nestrādāt nemaz.

 

Ja vēlies būt drošs par sevi un saviem līdzbraucējiem, noteikti pārbaudi stūres mehānisma darbību, lai laicīgi spētu konstatēt nepilnības un novērst tās.

 

PIESAKIES STŪRES MEHĀNISMA REMONTAM